Herkese selamün aleyküm.☺
Bu platformda doğal olarak kitap çekilişi yapılıyor ama ben biraz farklı olarak aranızdan bir kişiye "Mizaç Analizi" çekilişi yapacağım. Tek şartım yorumlara Salavat yazmanız.Sonuçları bir hafta sonra açıklarım inşallah. 🌿
Bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Kindle için temin ettiğim pdf kitaplara para harcamadım, doğrudur. Ben pek roman okuyan birisi değilim. Yıllardır nitelikli bir okur olmaya çalışıyorum. Bu yüzden çok zaman ve para harcadım. Harçlıklarımı biriktirdim, öğrenciyken çalıştım, fazla fazla ceremesini çektim. Gelinen noktada KDV'ler sıfır olsa bile kitaplar pahalı. Kaliteli ve önemli eserlerin yıllardır baskısı yok. Benim amacım bilgiye ulaşmak, bunu özümsemek ve kullanmak. Yıllardır okuduklarımı excel dosyalarında arşivliyorum. Şöyle bir yazar listem var. Hepsinin kitaplarını topladım ve okuyorum. Elimdeki 6.000 kitabın zaten 5.000'i basılı. Kitap kokusu ve tozlarıyla ömrüm geçti, vazgeçmedim yani :)
Sci-hub gibi anarşist bir oluşumu da her zaman destekledim. 21. yüzyılda bilgiye ulaşmak bedava olmalı. Eğer telif hakkı konusuna gireceksiniz. Eser sahipleri nasıl para kazanacak diyeceksiniz. Bence bir insan sadece kitap yazarak geçimini sağlamamalı. Türkiye'de artık insanlar temel ihtiyaçlarını bile sağlamakta zorlanırken, bilgiye ve kitaba ulaşmak çok gerilerde kaldı. O yüzden ben pdf olarak eserlerin paylaşılmasına ve bilginin paylaştıkça çoğalmasına karşı değilim.