“Ama annenin ölümü, alışması en zor şeylerden biri olmalı. Bizi taşıyan kabın devrilmesi gibi bir şey bu."
Soru sormuyorum ona, annesini nasıl kaybettiğini anla tır diye çok korkuyorum. Ölmüş bir annenin hikayesini merak etmiyorum.
"Ben anne olmak istemiyorum. Bir canlıyı kendine önce alıştırıp sonra dünyanın ortasında tek başına bırakmanın haksızlık olduğunu düşünüyorum.”