ays

ays
@Supangle
Burası benim krallığım.

ays

, bir kitap okudu
10/10
·84 syf.·
Beğendi
·
15 saatte okudu
·
2024 47. kitabı
Melisa Kesmez
8.4/10 · 6,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ama annenin ölümü, alışması en zor şeylerden biri olmalı. Bizi taşıyan kabın devrilmesi gibi bir şey bu." Soru sormuyorum ona, annesini nasıl kaybettiğini anla­ tır diye çok korkuyorum. Ölmüş bir annenin hikayesini me­rak etmiyorum. "Ben anne olmak istemiyorum. Bir canlıyı kendine ön­ce alıştırıp sonra dünyanın ortasında tek başına bırakma­nın haksızlık olduğunu düşünüyorum.”
“Normal şeylerin sıkıcı bulunduğu bir devre denk geldik sanırım. Müthiş bir oburluk çağı. Yeni insanın nefsi doymu­yor. Sıradanı tükettik. Mutluluk dediğimiz şey sadece anlık. Lunapark treni gibi hızla çıkıp hızla inilen bir yer mutluluk..."