📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben Mehmet Rauf'a Eylül ile başladım fakat şuan keşke Böğürtlen ile başlasaydım diye ufacık bir pişmanlık yaşıyorum. Ama neyse ki daha fazla ertelemeden okudum kitabı ve gerçekten bayıldım. Öyle çok büyük farklı bir hikaye beklemeyin sakın, gayet sıradan sakin ve bir o kadar da güzel akıcı ve bağlayıcı. Kitabın değindiği değerler çok kıymetli. Dönem edebiyatı sevdiğim için kısacık bir hikaye olsa da beni çok memnun etti. Pertev Bey aşkı tensel bir zevkten ibaret görmeyi cinayet olarak adlandırdığı için ayrı bir sempatimiz var artık :)
Çapraz okuma halinde kitabı bitirdiğim için daha uzun sürede bitmiş oldu fakat tek solukta okunacak bir kitap.
BöğürtlenMehmet Rauf