Hepimiz içimizde, gizli, nazik davranışlarla üstü örtülen ama bir tehdit algıladığımız zaman hemen o keskin dişleriyle ortaya çıkan bir timsah taşıyoruz
Ben Şermin Yaşar okumaya bayıldım. Bu onun kaleminden okuduğum ikinci kitap, çokuncu öykü. İçiniz yana yana çeviriyorsunuz bazı öykülerinde sayfaları. Bu kitabında en etkilendiğim öyküsü ise 'Ömer' oldu. Duymaya ihtiyacım olduğunu dahi bilmediğim bir gerçeği duyurdu kalemiyle çünkü. Her öyküsü birbirinden güzel güzel yazarımızın. Var ol Şermin Yaşar.