Suuidea

Büyük bir yalnızlık içindedir çağdaş insan = (Çünkü unuttuk sevgiyi = uygulayımbilimin yoğun ağırlığı altında büküldü belimiz + ruhumuzun gereksinimlerini konuşmanın ayıp olduğu bir çağda insanlık idam edildi = yana kaymış gözlerimizle, birbirimizin asılı bedenlerini seyrediyoruz ipte). Yeryüzünde, sürekli soyut, somut darağaçları; öldürme araçları yapılıyor, üretiliyor: ben beni bildim bileli böyle görünüyor bana yeryüzü
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Herkese koştun çabaladın da ne oldu ? Bak sana bir adım bile atmadılar..
Bir dizi repliğinde “Meğer gençlik marazıymış ben sevda sanmışım” dediği...
Bir kitabı bütünsel anlamda beğenince her satırını paylaşma isteğinden vazgeçememe problemi 🫣😅🤦🏻‍♀️
Orwell diyordu ki: "İhtiyacımız olan şudur: Sıradan insanlar bu sistemin artık köhnediğini ve verimsizleştiğini fark etmeli, sınıfsal ayrımcılığa ve torpile karşı ayaklanmalıdır. Ulusça ayrıcalıkla mücadele etmeli, yarım akıllı ama okumuş bir çocuğun, zeki bir tamirciye göre daha üstün olduğu, daha iyi iş göreceği fikrini aklımızdan çıkarmalıyız. Onların da içlerinde yetenekli ve dürüst bireyler vardır elbet; ama paralı sınıfın toplum üzerinde sahip olduğu nüfuz öylesine yıkıcıdır ki bunu kırmanın zamanı gelmiştir artık. İngiltere, gerçek şekline kavuşmalıdır."