M.D

M.D
@Sweet_Whimsy
Kalbim bu asrın dengi değil.
Ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı. Sesinin fotoğrafı, boşluğun fotoğrafı. Parmak uçlarındaki karıncanın, Ruhtaki üşümenin fotoğrafı... Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı. Şükrü Erbaş
Edebiyat
Reklam
Öyle kırgınım ki, bulut olsam günlerce dinmez yağmurum.
Edebiyat
Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu. Hani, kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam, nasıl ıssız, nasıl karanlık... Ve zehir zıkkım cıgaram. Gene bir cehennem var yastığımda, Gel artık...
Edebiyat

M.D

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
24 günde okudu
·
2019 47. kitabı
Lev Tolstoy
7.8/10 · 9,4bin okunma
Reklam