Kitabın ana konusu ilginç. Keşkelerinizin peşinden gittiğinizde daha mutlu olur muydunuz? sorununun cevabını arıyoruz bu kitapta. Akıcı ama biraz da basit bir anlatımı var. Hayata dair notlar edinebilirsiniz..
Yazarı ilk defa okudum. Akıcı bir dili var, kitabı elimden bırakamadım. Çok tanıdık bir hikaye anlatılıyor. Sanki kapı komşunuzun başından geçenleri dinliyormuşsunuz gibi.. Kadının hayatta kalma mücadelesini, kendince olayları yorumlayışını çok da yerinde bir üslupla( romantikleştirmeden) okuyorsunuz. Ülker abladan öğreneceklerimiz var..