📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne olurdu saadetlerin en büyüğü
İşte ellerimde al, diyebilseydim
Anlardın, ve hiç gitmezdin, değil mi
Bir gün duyduğum gibi kal diyebilseydim.
Ümit Yaşar Oğuzcan
_"Ben aşktan daima kaçtım._
_Hiç sevmedim._
_Belki bir eksiğim oldu._
_Fakat rahatım._
_*Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.*_
_Şu veya bu şekilde._
_Fakat daima ödersiniz._
_*Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz..."*_