Yaşlı insanlarımızı çöpe atmıyoruz elbette ama onların geri dönüşümü için yeterli çabayı da kesinlikle sarf etmiyoruz. Yaşlılara gerek daha iyi göz sağlığı hizmetleri, daha fazla gözlük ve daha çok işitme cihazı gerekse daha büyük yazılı dergiler, kitaplar ve gazeteler sağlayabilmiş olsak nasıl olurdu?
Karşılaştığımız en büyük sorun, olduğumuzu düşündüğümüz kişiyle başkalarının olduğumuzu veya olmaya çalıştığımızı düşündüğü kişi arasındaki farklılıktır. “O benim kim olduğumu düşünüyor?” sorusu, kendine sorulması sıkıntılı bir sorudur ve uygun cevabı bulmak zordur.