-Nicin seversin Güntülü?
Güntülü, hocasina hayretle bakarak birkac defa gozlerini kirpti ve ayni esrarli sesle cevap verdi:
- Sevginin nicini olmaz ki efendim... Dusunsem belki makul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Cunku biz once severiz. Sonra sevdigimiz seyin guzel taraflarini bulmaya calisiriz. Bu da hodbinligimizden dogar efendim.
O harika susuşları ile dünyanın gittikçe artan gürültüsünü, işkence edilenlerin çığlıklarını ve çırpınışlarını tutuşları ve yutuşları. Bütün artan acılara rağmen hayat nasıl sürüyor diye düşündüğüm zaman hatırlıyorum sizleri.