Belki kitapla ilgili ismi ile de bağlayarak kısaca şöyle diyebilirim “Gölgeler çekildiğinde gerçekler kalır. Ancak bazılarımız gerçeklere tahammül edemeyeceğimiz için ya da gölgeler bizi mutlu ettiği için gerçekleri görmek istemez ve hep gölgelerle yaşarız, biraz eksik biraz yarım…”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana söyleyecek bir şeyim kalmadı. Artık hiçbir cümleyi tamamlayacak gücüm yok. Belki utanç, belki yılgınlık bütün kelimelerimi alıp götürüyor. Böyle zamanlarda hayat, saçları kökünden kazınmış müntehir bir travestinin bileklerinden sızan sımsıcak kandır, kimsenin el süremediği.