Dünya klasiklerinden olan beyaz diş ilk yarısında bekletimi karşılamamış gibi olsa da kitabın ikinci yarısında okuyucu büyülemeyi başarıyor. Tanrı diye adlandırdığı insanların kötülük potansiyelinin ne kadar yüksek olabileceğini gösterdiği kadar ölüm döşeğindeki bir hayvanı hayata bağlayabilecek kadar da iyi olduğunu gözler önüne seriyor. Biz (TANRILAR) - insanlar dünyaya iyilik için geldiğimizi unutmamalı ve bunun amacı doğrultusunda hayatımızı devam ettirmeliyiz.. Bir garip yolcuyuz hepimiz yolcuğumuzu iyiliklerle tamamlamak dileğiyle .. okumanızı tavsiye ederim ..