Bana göre "saygı görmek", her şeyi bilen ve her şeye gücü yeten biri beni görene, yüzümü bir avuç toz haline getirip beni ölümden beter bir utanca mahkum edene kadar herkesi mükemmele yakın bir hileyle kandırmak anlamına geliyordu.
Bu olayda kan beynime sıçramıştı, çünkü yaşamım konusunda hiçbir fikri olmayan,
“hastanemdeki hemşirenin bekleme odasına bile kabul etmeyeceği kadar kaba ve hayvanca görünen” bir adamın, yaşamımı yargıladığını dinlemek zorunda kalmıştım