ThinkerBeLL

ThinkerBeLL
@ThinkerBeLL
Elma güneşte pişerken tat alıyor, bu durumda öğretmenin de sınıfta pişmesini bekleyeceğiz sanırım. Kaç yıl beklemeli peki, biraz daha pişerse sorun olur mu? Dalında çok kalırsa kurtlanır mı? Emekli olunca yere mi düşer, yoksa en iyi elma, emekli olmuş elma mıdır? ‍
Sayfa 14
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Öğrendim ki, insan kendi hayatından endişe ettiği için değil, içinde SEVGİ olduğu için yaşar.” 🥰
Dünyanın en merhametsiz varlıkları kuşkusuz hep insanlar olmuştur.. 😔 Bir İdam Mahkûmunun Son Günü
“İnsanların hepsi belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkûmdurlar.”
Sayfa 7
“Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler.”
Sayfa 330