Çalışmanın yasal olarak dayatılması "pek eziyetlidir, fazlaca şiddet uygulamayı gerektirir ve çok gürültü çıkarır. Oysa açlık sadece sessiz, sakin ve sürekli bir baskı uygulamakla kalmaz, çalışmanın ve sanayinin en doğal saiki olarak en yüksek çabanın da ortaya konulmasını sağlar."