Aslinda ben Milyonlarca insan gibi hiçbir şeyin farkında olmadan yaşamayı yeğlerdim.
Çünkü Bilmeden yaşamak , bilerek ve hiçbir şey yapamamaktan daha iyidir...!!
Başladığım işi bitirmek gibi bir takıntım var benim ..
O nedenle okudum.. yazarlık kolay değildir inanırım ama en kötü bir yazarın bile o yüzlerce sayfaların arasında bıraktığı iki satır bir miras olmalıydı...!
Malesef hüsran diyorum ..