İçerik olarak beni cezbetmese de hediye kitap olduğu için okumak istedim. Şairin henüz acemi olduğu çok belli fakat gelişmeye çok açık görünüyor. Umarım tekniğini iyileştirir,üslup olarak daha iyilerini okumayı temenni ediyorum.
Yazarın hayatını da bilerek okuduğum için başkarakteri sürekli Dazai'yle bir düşünerek okudum. Japon klasiklerinin en iyi yazarlarından en iyi kitabı olabilir belki de.Kısa sürede okudum.Kitabı tavsiye ederim, içinize işler işlemez fakat edebiliğiyle sizi büyüleyebiliyor. Yazıyı şu sözlerle kapatıyorum. "Başka birini tanımanın imkansızlığını, yani anlamanın ve anlaşılmanın imkânsızlığını.