"Devrimizin skolâstik hale gelen öğretim metodlarında esaslı değişim lâzım olduğu gibi, gençlerin gelişigüzel kitaplar okumayıp, okuyacakları kitabı dikkat ve titizlikle seçmeleri gereklidir."
Muazzam bir kitaptı. Her insanın okuyup hayatına katması gerektiğini düşünüyorum. Öylesine gerçek öylesine hayatın içinden. İmkanım olsa da herkesin düşüncesine bu kitabı yerleştirebilsem ve herkesin süzgecinden geçirebilsem.