Yani çok sıkıcı bir sessizlik içindeydim ama sizinle ilgili olduğu için üzgün değildim. Son mektubunuzda gerçekten de çok güçlüydünüz, sizi adeta seyrettim . Yattığım yerden kara kışta dağa tırmanmaları seçebilsem, onları da öyle seyrederdim.
Çocukken babam hakkında düşündüğüm iki şey vardı. Biri babamın her şeyi bildiği, diğeri ölümsüz olduğu. Büyüdükçe bu iki düşüncem de kayboldu gitti . Zamanla babamdan daha çok şey bildiğimi, hatta babamın hiç bir şey bilmediğini bile düşünmeye başladım . Ama bugün gördüm ki , babam gerçekten de her şeyi biliyor. Ve umarım ölümsüzdür de asla ölmez