Rubashov

Rubashov
@Trofimovic
Yıldızlara varmak üzere yola çıkmış ama salgın hastalık saçan bir bataklığa inmişti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ancak ben, insanlar için daha iyi bir dünyanın yalnızca burada mümkün olduğuna inanıyorum, o dünyayı yaratmaya karar verecek olanlar ise bizzat insanlar.
Sayfa 70
Rubashov
Kendileri ve çocukları için belki bir gün yaparlar.
“Mutluluğu batsın” dedim öfkeyle. “Böyle insanın gözüne sokarcasına mutlu olmak ve duygularını arsızca sağa sola saçmak utanmazlık.”
Sayfa 17
Rubashov
...adamın mutluluk gösterisiyle karısını ağır bir mutsuzluğa sürüklediğini görmüyor musun?