Gece, düzen güçleri uykudadır. Bürokrasi, askeri, okullar, polis, kısacası yaşamamızı düzenleyen tüm güçler uykudadır; sokakta devriye gezen nöbetçi polis dışında. Askerler de hepimizden önce yatağa girerler. Dünyanın bu en baskıcı kurumunun mensupları, en erken yatanlardır aynı zamanda.