📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''acaba iyi bir şey olacak mı? hayır dedim kendime. iyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. ya da hiçbir şey çıkmaz.''
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı? Yaşayışımıza ve etrafımıza şekil vermek arzusuyla dünyaya gelmektense hayatın ve muhitin verdiği şekli kolayca alacak kadar boş ve yumuşak olmak daha rahat, daha makul değil miydi?
Ne babamızın omuzunda ağlayabildik..
Ne de annemiz üzülür diye derdimizi anlatabildik.
Bizi biz büyüttük, biz öldürdük.
Gömdük içimize ne varsa.
Anlaşılmasın diye..
Bir de çiçek ektik üzerine, altı mezarlık üstü bağ bahçe..
Anlatamadık,
Çünkü Ali Lidar'ın söylediği gibi..
'Bu yerin yerlisi değildik...'
Gittiğimiz çok oldu ama hep içimize doğru...
Hâsılı; ağrıyan yanımız sana emanet Allah'ım...
Çok yordular, toparlayamadık.