Derler ki bir şeye sahip olmanın tek yolu onu kaybetmektir; doğru olabilir, ama ben pek bayılmıyorum.
Bildiğim tek şey, eğer bir şeyi yeterince severseniz, onu mutlaka elinizden alırlar.
Nasıl yapabildiklerini bilmiyorum ama yaptılar. Daha önce de yaptılar, bu akşam da yaptılar, ileride yine yapacaklar. Nedense bunu yaptıklarında sadece çocuklar gözyaşı döküyor.
Bülbüller sadece bizi keyiflendirmek için öterler. İnsanların bahçelerini didiklemez, mısır ambarlarına yuva yapmazlar. Kalplerini bize açıp şarkı söylemekten başka bir şey yapmazlar. İşte, bu yüzden bir bülbülü öldürmek günahtır.