Arkadaşlar merhaba. Burası okul kütüphanemiz, ne yazık ki yeterli sayıda kitabımız yok. Okulumuza, öğrencilerimize kitap hediye ederek destek olmak isteyen okurlarımız yorum yaparsa, onlara dönüş yapacağım . İletiyi sizler de paylaşıp daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Desteklerinizi bekliyoruz:)
İlginiz için çok teşekkür ederim. Öğrencilerim ve kendi adıma teşekkür eder, güzel kalplerinizden öperiz:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖