“Gördüm ve artık bunu geri alamam.”
Gördün, bildin ve artık mesulsün. Başı kopmuş bebekleri, yanan insanları, çaresizliği gördün ve mesulsün artık. Elinden ne geliyorsa öfkeyse öfke, boykotsa boykot, duaysa dua yapmak zorundasın. Bilmiyorum bul ve kuşan onu.
Gördüklerimizin ağırlığı ve elimizden gelenin azlığı arasında sıkışıp kalan bizler…
Bu çağın laneti de bu olmalı.