"...bu kasvetli yemek odasında, hazır ve nazır , gözler yere dönük ,günde üç kez ,her gün , her zaman aynı saatte , tepsiler tam olarak sıralanmış , istesek de istemesek de yiyecekleri çiğnemek için toplanma eylemi ."
"Ama bıktım artık !.. Evimde bir orman ve bir işkence odası olmasından ,tuzaklarla dolu bir evde bir şaklaban gibi yaşamaktan bıktım usandım !.. Usandım!.. Herkes gibi normal kapıları ve pencereleri olan bir evim olsun , içinde de bir karım olsun istiyorum! Sevebileceğim, Pazar gezintiye çıkarıp hafta içinde gönlünü hoş tutacağım bir eş ..."