"Okuduğumuz kitap bizi kafamıza vurulan bir darbe gibi sarsmıyorsa ne diye okumaya zahmet edelim?" diyen Kafka'nın sözünün eri olduğunu kanıtlayan kitabı.Yargı düzeninin bozulmuş ve ucube yapısına, bürokrasiye ve hukuksuzluğa yönelik ağır eleştiri getiren yazarın kitabı "garabet" kelimesinin vücut bulmuş hali diyebilirim. Eser daha ilk cümlesinde sizi yakalıyor ve sonuna kadar bırakmıyor. Kitabın içindeki hava size de sirayet ediyor. Rahatsız edici ve bir o kadar da okunası...Keyifli okumalar dilerim.
"Aşk kağıda yazılmıyor Mihriban" diyen Abdürrahim Karakoç diğer dizede "lambada titreyen alev üşüyor" diyerek ne de güzel kendisi ile çelişmiş. Yoksa üstadın bu dizesinden mahrum kalacaktık..
-"Peki insanlar nerede?"dedi Küçük Prens.
"İnsan kendisini çölde çok yalnız hissediyor."
"İnsanların içinde de öyle hissedersin." dedi yılan.
"Arada pek fark yoktur."