Üzülmeyelim, birilerinden uzaklaşmak birilerine yakınlaştığımızı ifade eder. Eğer etrafta kimse yoksa, o zaman hiçliğe/töz varlığa yaklaşırız. Ancak deneyim içindeki hiçbir insan kayıp değildir, hepsi geçici silüetleri ifade eder o kadar. O silüetlerden geçip gitmek gerekir. Yalnızca dost bir istisnadır ki o ne silüet ne de tecrübedir. O yoksa bu gerçek bir kayıptır ve Nietzsche deyimiyle yerini anının kültü doldurur.
Fatih Kıymaz
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz ciddi gözle ve gülümseyen dudaklarımızla Paris insan kalabalığının arasından geçip gidecektik, bir çift felsefî serseri gibi, insanlar onları her yerde birlikte görmeye alışacaklardı, müzelerde ve kitaplıklarda.