Kendinize dair iyi şeyler duymak istediğinizde bir şahite ihtiyaç duyuyorsunuz ve onu hakkınızda iyi şeyler söylesin diye ayarttığınızda siz de kendinizle ilgili iyi şeyler düşünüyorsunuz.
Her insan, kendinin bir şey önereceği ânı bekler: Ne önerdiği önemli değildir. Bir sesi vardır ya, o yeter. Ne sağır ne de dilsiz olmanın bedelini pahalıya öderiz.