uurelvn

uurelvn
"..Ümit kalpte imanla kaim olan bir nurdur.."
"..At vuruldu; içim paramparça rüveyda, gölgelerin ardına sakladım kusurumu, sen orda kayıtsızca gülümsüyor gibisin, ben burda damla damla eriyip akıyorum, yine de, çiğnetemem kimseye gururumu istenmediğim yeri sessizce terkederim, hatıra kalsın diye bırakır da ruhumu, mahzun bir derviş gibi boyun büker, giderim.."
Sayfa 17
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"..Ben geldim geleli açmadı gökler; Ya ben bulutları anlamıyorum, Ya bulutlar benden bir şeyler bekler.."
Sayfa 8
Edebiyat
"..Ya sen, ey nazlı bahar, duyar mısın âhımı, Arıyorum yıllardır kalbinde, sabahımı..."
Sayfa 104
Şiir
".. Hüzün, insanî hislere sahip olanların harcıdır.."
Sayfa 201
"..Madem aydınlatacaksın, o halde yanmaya da tahammül edeceksin .."
Sayfa 163