“O günü sen duymuş,belki de okumuşsun,ama ben yaşadım.
Görmek,duymak veya hayal etmek aynı şey değildir.
Bırak o günü gören gözler,roman diliyle değil,olay diliyle anlatsın.”
Gelmedi elimden
Dökülemedi inan dilimden
Susuyorsam bir bildiğimden
Sevdiğimden, gördüğümden
Tutuşmuş beraber, ellerimiz yangın ezelden
Gidiyorsam çok sevmekten
Yanmaktan, ölmekten
Bir dermanı çok görüp de
Boynu büküp gittin içe sinip de
Ayağımdan kaydı gitti
Toprağım sendin, depremim de
youtu.be/nN1UtTLI33k 🪐