Kitabın büyüsü o kadar tatlı ki. Kitabı seneler sonra ikinci defa bitirdim. Ne anladın deseler kalırım kesin bir ana fikir de çıkaramam. Adeta kalbi yumuşatıyor. Sevgi çok güzel bir şekilde işlenmiş. Kitap sevmek kokuyor. Bir gün orjinal versionundan okumayı çok isterim.Antoine de Saint-Exupéry