Yazıyorum yazabildiğimce. Okumak seni mutlu ediyor beni. Bu bedeli ödenemez bir mutluluk. Ve herkese nasip olmayan. Sana nasip olsun yeter. Başkaları da nasiplensin kendilerince. Onlar, senin için attığım çığlıklar. Senin duymanı istediğim. Tümü ulaşıyor yerine.. Değiyor. Dokunuyor. Buna çok seviniyorum. Tüm duyularım yaşıyor bu güzelliği. Sen hep yaz... Her şeyin, her yaşadığımızın sebebi var, bizim bilemediğimiz. Kötü de olsa bize belki iyi sonuçları olacak. Kesinlikle...