Tam anlamıyla zihnin sınırlarını zorlayan bir kitap. Bölüm sonlarında “Bu kadar da olmaz artık.” deyip kitabı kapattığımı biliyorum. Bu iç içe geçmiş iki kişi ve tek olayın bağlamında, bağlantılarını kurmak hem eğlenceli hem de şaşırtıcı oldu. En kısa sürede filmini de izleyeceğim. (Bir not: Bu kitabın Grange’nin kesinlikle en iyi kitabı olduğunu düşünüyorum.)