yunus demir

yunus demir
@Veysel72400
Mutlu olmak, bu mutluluğu başkalarına da iletmek ne denli kolaydı! İnsan her zaman böyle yaşamalı, yaşam hep böyle tatlı geçmeliydi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bilmek güzel şeydir. Hele haddini bilmek ise daha güzeldir.

yunus demir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·340 syf.·
Beğendi
·
2022 3. kitabı
Orhan Koloğlu
8/10 · 21 okunma
İnsan tecrübeden ibarettir.Adına tecrübe dediğimiz şey şaşkınlıktan ,hayretten, üzüntüden, yenilgiden, kırgınlıktan oluşur. Başarı veya galibiyet insanı tecrübeli kılmaz, kibirli yapar, şımarık yapar.