yunus demir

yunus demir
@Veysel72400
Mutlu olmak, bu mutluluğu başkalarına da iletmek ne denli kolaydı! İnsan her zaman böyle yaşamalı, yaşam hep böyle tatlı geçmeliydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmek güzel şeydir. Hele haddini bilmek ise daha güzeldir.
İnsan tecrübeden ibarettir.Adına tecrübe dediğimiz şey şaşkınlıktan ,hayretten, üzüntüden, yenilgiden, kırgınlıktan oluşur. Başarı veya galibiyet insanı tecrübeli kılmaz, kibirli yapar, şımarık yapar.
"Ben öyle bilirim ki yaşamak, berrak bir gökte çocuklar aşkına savaşmaktır."
mutlu uyumak lazım azizim, madem uyku yarı ölüm halidir, o halde mutlu ölmek lazım, her gece...