"'Beni neden yalnız bıraktın, diye sormuştum. Her zaman yalnız olduğumun farkında bile değildim. Onun gibi yalnız bir kızın, beni kalabalıklaştırdığını düşünmüştüm. Fakat yalnız biri, bir başkasının yalnızlığına şifa olamazdı. Ne ben senin yanında kalabilmiştim ne de sen benim. Yalnızdın, bu yüzden yalnız hissetmemeye çalışır gibi benim yanımda pes etmiştin.'
'Öldüğün için özür dilerim, kelebeğim.' dedi yavaşça. 'Öldüğüm için özür dilerim.'"