İnsan din ile büyüdü ama din ile yaşamaz ve bunu bu kitabı okuduktan 1 sene sonra fark etmeye başladım ve ardından ilahi komedya okuyup kendi inanç sistemimi yıktım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap üzerine söyleyebileceğim çok fazla birşey yok insan hayatlarında ufak tefek şeyleri çok güzelde göz önüne sermiş bir insanın içini açabilecek bir ustalık eminim okuyucuların aklı okurken hemen yaşadıkları olaylara gitmiştir
Kesinlikle tarafsız bir kitap değil fakaf tarafının ve karşıt oldupu tarafın içini doldurabilecek ustalıkta bir insan her insanın hayatına bir defa dokunabilsin çok isterdim umarım kimse ön yargı yapmaz yada merak edip okur benim fikirlerimi destekleyen kutsal kitaplardan sonraki en büyük kitap
Hani bazı yazarların gideceği yol bellidir ama asla o yolu tarif etmezya tam olarak bu kitabı anlatıyor ben genel olarak aevdim fakat dolambaçlı olarak aslında baracağı yere doğru ilerlerken sorguladığını düşünmesine anlam veremedim çok fazla düşünce olsada benim için descartes hristiyan bir yazar