Kitabı okurken sürekli “a işte ben “ “işte benim sıkıntılarım , dertlerim “ diyeceksiniz . İlk başta ne olduğunu anlamayacaksınız , niçin yazıldığını , neler olduğunu . Fakat sonlara doğru alıp götürecek sizi . Neyi , ne zaman , nasıl , ne üzerine düşünmeli olduğunuzu göreceksiniz ...