📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Girişleri çok uzun tuttuğunu düşünmekle ve dilini başlarda biraz ağdalı bulmakla birlikte, etimolojik bilgileri oldukça hoş bulduğumu belirtmeliyim. gündelik dilde kullandığımız kelimelerin kökenine inmek ufuk açıcı. Tarihe ilgi duyan ancak eserleri okurken dikkati toparlamakta zorlanan biri olarak odağı kaybetmeden okutmayı başaran bir kitaptır. Osmanlı mı geri kaldı, avrupa mı ileri gitti? sorusunun cevabını kitap boyunca, olayları birbirinden bağımsız inceleyerek çok güzel vermiş; ziyadesiyle aydınlatıcı bir kitap yazmış. Neyin niye olabileceğini ya da olamayacağını öğrenmek için okunması gerekir. hatta özellikle ülkemizin belirli bir kesimine kafasına vura vura okutmak gerekir ki bazı şeylerin kıymetiharbiyesini anlayabilsinler.
anlatılmak istenen şeyi çok ilginç bir formüle sokarak anlatmayı başaran bir kitap ve sürükleyici kısmı da tam olarak burası.
ancak kitabın daha başında, nasıl biteceğini anlayarak okumaya devam etmek yine de isteğimi azaltmadı
kendini sevmeyi henüz öğrenemeyenlere umarım güzel bir başlangıç noktası verir bu kitap.
sonuç olarak tavsiye ederim: sade bir anlatım, derin bir hikaye, doğru uzunluk ve herkese uygun bir yapıt... kesinlikle okumaya değer.