Öncelikle Yaşar Kemal hakkında yorum yapmak haddime değil biliyorum. Ama ilk kitabı olarak bunu seçtim daha sonra İnce Memede geçerim diye düşündüm fakat olmayacağına karar verdim. 37 yaşındayım henüz Yaşar Kemal okumaya hazır değilim. Diyaloglar beni çok yordu acılar zaten olan dertlerimin üstüne toz biber oldu. Ben iliklerime kadar hissettim yoksulluğu sefaleti çaresizliği ama şuan hayatımda bunu hissetmeye yer yok.