Xyz

Xyz
@Xhsyshx
Dogru insanla hergün büyürsün...
Açıklama bekleyen birine karşı sessizlik kaçak bir tavır, yok sayış ve değer vermeyiştir.... ...... ?

Tutku Sude

@TutkuSude
·
Bazen bir sessizlik bütün sözlerden anlamlıdır.
Sayfa 187 - İletişim Yayınevi, Samuel·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Reklam

R.

@sdkoglu
·
Sadeliğin ürpertisini seviyorum. Güzellik çabasının, yaratıcı ıstırabın ve yüce ufuklara olan sonsuz ve umutsuz özlemin yer almadığı bu uzamsal- zamansal boyut çağrısını seviyorum.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Edebiyat
Gönderi kullanım dışı