“Ağır bir demdir şimdi yaşamak yalnızlıklar katında Ağulu, sınırsız ve düşlerden damıtılmış
Uğuldar durur derin rüzgârlar içinde savrularak Yollarda çatılarda ve yaprak uçlarında…”
Çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Halil Cibran’dan okuduğum ilk kitaptı. Kitabın inceliğine bakmayın içi bayağı ağır ve anlamlıydı. Hayatımızda yaşadığımız durumlara karşı farklı bakış açıları kazanmamızda çok etkili anlatıma sahip bir eserdi. Herkesin okumasını tavsiye ederim :)
ErmişHalil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202385,3bin okunma
bazı insanlara sevgimiz fazla gelir. bir şeylerin eksik olduğunu düşünürüz ya da kendimizde sürekli kusurlar ararız. oysa içinde sevgi taşıyan bir kalp kusurlu olmaz. asıl kusurlu olan, o sevgiye sahip çıkamayan kalptir.