Belki benden kaynaklıdır bilemedim ama insan bir devamlılık arıyor bu tip uzun sergüzeşt'lerde fakat bana göre hikayeden bu tarz bir ilerleme bekleyişi hatası benden kaynaklı. Kitabın sonuna eklenmiş çizgi roman formatı (yazı olarak), beni oldukça yordu ve yarım bırakmak istemediğim için bitirdim. Fakat seri içindeki 4 kitap içinde verim alamadığım ilk cilt oldu, dediğim gibi belki benimle ilgilidir, bilemedim. Maceranın devamlılığı sağlanmış olsa sanırım Elric hikayesi bambaşka bir seviyede olurdu.