Hatice Yaşar

10/10
·76 syf.··
Beğendi
·
2021 13. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 27 Temmuz 2021 22:19
Didem Madak, hangi kelime tam olarak kendisini anlatmaya yeter bilmiyorum. Ülkenin karışık olduğu o dönemin etkisi, annesizliğe sonra üvey anneliğe geçiş dönemleri, istenildiği gibi gitmeyen bir ilk evlilik, maddi imkansızlık, kız kardeşini kaybetmesi ve ıssız bir ruh... Tüm bu acıların içinde şair olarak çıkmaktan başka çare kalmamış gibi. Nitekim kendisi kızına yazdığı mektupta; “Canım kızım, cehaletimden şair oldum... Annesizlikten. Sen sakın şair olma!” der. Ama bence koşullar her ne kadar onu yazmaya itse de bu muhteşem dizeleri bir araya getiren müthiş bir cevherin ışıldayan ruhuydu Didem Madak. O gerçekten donanımlı bir şairdi. Konuşulacak çok şey var gibi ama hiçbir yetmeyecek gibi Didem Madak’ı anlatmaya. İçimde buruk ama onurlu bir tat bıraktı kitap... Didem Madak’a saygılarımla.
Ah'lar AğacıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 202126,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Hatice Yaşar

, bir kitap okudu
10/10
·76 syf.··
Beğendi
·
32 saatte okudu
·
2021 13. kitabı
Didem Madak
8.5/10 · 26,4bin okunma
Doğu kadınlarını anlatıyor...
Sürmeleri ne karaydı kadınların Herkesi bir yere sürer ya dünya Gözlerine sürülmüştü orada kadınlar.
Binlerce ruhu taciz etmiş bir ilk aşk Tanrım sorarım sana neye yarar?
Sayıyorum, sayıyorum Hiç bitmiyor güller Sensiz hiç bitmiyor zaman. Belki saymayı mutsuzlar bulmuştur. Mutsuzlar hep sayar.