“Aklımızın ardından gidelim. insanların takdiri de canı isterse arkamızdan gelsin” diyor, Montaigne. biliyorum şimdi içinden:”duyguların peşinden giden biri mi söylüyor bunları ?” diyorsun. evet öyle! sevgili dost duygularımızı makinelerin çarkına vermeyelim elbette. elbette binlerce metre yüksekten bırakalım kendimizi boşluğa. ama sırtımızda bir paraşüt olmasının bize ne zararı var?Çinliler:”akıllı bir adam yalnız kendi tecrübelerinden, daha akıllı bir adam başkalarının da tecrübelerinden yararlanır” demişler. sen bu sözün neresindesin