O kadar güzel bir kitap kiBayıldım.Yasemin karakterinin ait olamama hissini,geçmişine duyduğu öfkeyi,dönüşümünü yürekten hissetim.Hamdi bey ve Asude hanımın idealistliği,gençliği,onurlu duruşu,sevgileri beni benden aldı.Her öğretmenin okuması gereken harika bir kitap
EmanetBige Güven Kızılay · Hayy Kitap · 2021994 okunma