Yeşil... K.

Yeşil... K.
@Yekkkkk
Bir öğretmeni unutulmaz yapan şey öğrencisinin yüreğine dokunmasıdır.
Mecbur olduğun her şeyi yapmaya gücün yeter.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı.
İşte o zaman kedimi sevip kitap okuyorum.
Yiyorum, içiyorum, uyuyorum, gezmeye çıkıyorum. Ama birden keyfim kaçıyor, bir boşluk duyuyorum...
Ben , yaptığın iyilikleri ilan tahtasına asmanın görgüsüzlük olduğunu söylüyorum . Bu tür şeyler sessizce , vakarla yapılmalıdır .
Kitap Alıntısı