Yeşil... K.

Yeşil... K.
@Yekkkkk
Bir öğretmeni unutulmaz yapan şey öğrencisinin yüreğine dokunmasıdır.
Mecbur olduğun her şeyi yapmaya gücün yeter.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı.
İşte o zaman kedimi sevip kitap okuyorum.
Yiyorum, içiyorum, uyuyorum, gezmeye çıkıyorum. Ama birden keyfim kaçıyor, bir boşluk duyuyorum...
Ben , yaptığın iyilikleri ilan tahtasına asmanın görgüsüzlük olduğunu söylüyorum . Bu tür şeyler sessizce , vakarla yapılmalıdır .
Kitap Alıntısı