Kişisel olarak farkında olmak isteyen her bireyin Seneca ile tanışması gerektiğini düşünüyorum. Farklı bakış açısı değil özümüzden gelen kendimize bakıyormuşçasına bir açı bu. Öyle nazik anlatıyor ki sakin sakin evet demek düşüyor insana.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiç kimse dışardan görüldüğü gibi değildir. Ve bir insanı tanımak yıllar alır.
Hatta uzun zamandır tanıdığınız ,dost olduğunuz biri, bir an gelir,öyle bir iş yapar,öyle bir söz söyler ki; parmağınız ağzınızda kalır ve “Vay be, ben bu adamı tanıyamamışım demek ki “dersiniz .