Kişisel gelişim kitaplarına hep bir kuşku ile bakmışımdır. Tepeden inme, hep emirler yağdıran, mutluluğu maddiyata arayan ve aratan insana değil, kolundaki saate göre yol çizmeleri sebeptir buna. Oysa bu kitap bu ölçünün dışında güzel ve iyi olanı, vicdanı ve insanı olanı insana öğütlüyor. Saatin markasıyla değil, kaçı gösterdiğiyle ilgileniyor. Ben sevdim, başladığımda bana özellikle sesleneceğini tahmin edemezdim ama sevgili okur kitabım sen okumalısın denilseydi de yerinde olurdu. Hayatta zaman zaman unuttuklarımı hatırlatan bir kitap olarak yer edecek hafızamda.